Monday, October 09, 2006

MASA UNTUK 'BELASAH' SPR!!!

Nampaknya Khairy 'terlepas' cakap bahawa PRU12 sebenarnya dah tak lama. Yang mana selama ini pun, kebanyakan tarikh-tarikh PRU sudah lama diketahui atau ditetapkan, tinggal lagi tidak diumum atau berpura-pura buat cari 'ilham'....(nak muntah jugak dengar yang nak cari ilham tu..)



Umno tengah parah dan ditambah dengan pelbagai masalah negara yang diakibatkan oleh umno sendiri. Maka, mencari undi agak sukar sekarang terutama di kawasan yang majoriti melayu.

Sekonyong-konyongnya, Derih Jusoh & Co. (Syarikat Kerajaan Terengganu & Keluarga Berhad) bising, katanya kawasan marang banyak pengundi hantu. Padahal benda ini orang ramai sudah tahu tak sampai sejam lepas pengumuman keputusan PRU11 dahulu! BN telah mengumpul berpuluh ribu pengundi hantu untuk menjatuhkan Kerajaan sah PAS dahulu.

Peluang jadi jutawan segera! 'Invest' duit dan cari 'sponsor' untuk pihak SPR dan Jabatan Pendaftaran Negara, lepas tu kalau menang pilihanraya...Projek Kerajaan Pusat adalah milik anda! Lupakan masalah rakyat, jangan peduli apa yang rakyat komplen. Dekat pilihanraya, bagi mereka duit....RM 300 setahun. Yang penting, projek syarikat & kroni kena jalan....

Maka SPR kena diberi amaran: JANGAN BERSEKONGKOL DENGAN UMNO LAGI!!!! Kalau mahu maruah negara tidak dijual, jalankan pilihanraya dengan adil!

Cyberluncai: SPR jangan jadi 'pencacai' Umno!

No comments: