Wednesday, November 11, 2009

BLOGGERS! Bersatulah untuk kebaikan rakyat!



Rakyat sebenarnya semakin menyampah dan mual dengan tindakan beberapa bloggers yang dahulunya hebat membantu dan berjuang untuk mengembalikan kehendak rakyat kearah kemakmuran dan kebaikan Malaysia yang dimiliki bersama ini.

Akhir-akhir ini, bloggers lebih gemar mensensasikan isu yang dilihat lebih merugikan perjuangan dalam membantu rakyat marhaen yang semakin hari semakin kecewa dan ditekan oleh Kerajaan Najib.

Bloggers banyak melakukan kerja sia-sia dan melaga-lagakan sesama sendiri walaupun sesetengah perkara itu telah diputuskan dan telah diberi kenyataan rasmi oleh pimpinan. Kerja-kerja ini amat merugikan rakyat.

Tumpuan pimpinan kearah membantu rakyat marhaen juga terganggu. Ini kerana dahulunya, pimpinan hanya perlu menjawab 'gossip' di media arus perdana tetapi sekarang, media arus alternatif juga menjadi 'beban' baru kepada pimpinan. Kalua tidak dilayan, dikatakan benar...tetapi bila dilayan, diputar belit cara lain pula.

Hentikanlah, marilah kita bersatu....Buang yang keruh, ambil yang jernih...Jom kita menulis untuk kepentingan dan wawasan rakyat yang dahagakan kebajikan dan pembelaan. Kurangkan 'beban' pimpinan, biarlah mereka menumpukan penuh perhatian terhadap pembangunan rakyat marhaen...

Banyak isu yang masih belum selesai....isu BERSIH, isu ISA, tiada bonus....pejuang kakitangan dituduh tidak bermoral...isu pita Lingam.....arrrrggghhh!

Cyberluncai: Hidup..hidup Rakyat! Hancur..hancur blogger curang!

No comments: